Alimente ce ard Grasimi

Alimente care te ajuta sa arzi mai multe grasimi

Exista foarte multe alimente cu un continut mare de agenti de ardere , care ne ajuta sa pierdem din kilogramele nedorite si ne vor da un surplus de nutrienti necesari bunei functionari a organismului. Carbohidrati, grasimi, proteine, fibre, vitamine, minerale si oligoelemente – toate sunt vitale pentru sanatatea noastra.

Multe dintre alimentele banale, pe care le consumam zilnic si ne furnizeaza aceste nutrimente, au si calitatea de a accelera procesul de ardere a grasimilor.
Legumele proaspete sunt alimentele de baza in programele de ardere a grasimilor si pot fi consumate oricand, fara restrictii.
Orezul brun, sucul de fructe, laptele, produsele lactate si carnea slaba sunt indicate in dieta, deoarece furnizeaza carbohidrati, proteine si grasimi putine.

Cateva din alimentele ce va vor ajuta in curele pentru arderea grasimilor :

Merele cu coaja !

mere

Un măr pe zi poate ţine grăsimea sub control. Un studiu efectuat de către cercetătorii de la University of Iowa (Iowa City) au raportat că un compus ce se găseşte în coaja merelor, numit acid ursolic v-ar putea ajuta să ardeţi mai multe calorii din grăsime.

1 Lingura unt de migdale !

migdale-slabit

Deliciosul unt de migdale este mai bogat în grăsimi mononesaturate decât ruda sa, nuca. Studiile sugerează că această grăsime sănătoasă pentru inimă poate ajuta la activarea procesului de ardere a grăsimilor atunci când este combinată cu antrenament. Da, trebuie să mâncaţi grăsimi pentru a arde grăsimi.

½ Lingurita scortisoara !

scortisoara-fat-burners

Un număr mare de studii au arătat că acest condiment poate îmbunătăţi sensibilitatea la insulină, ceea ce ajută la regularizarea nivelului de zahăr din sânge, o funcţie importantă pentru prevenirea acumulării grăsimilor.

1 Lingura Izolat proteic de zer !

proteina-praf

Stiţi faptul că acesta este un agent ce contribuie serios la creşterea masei, însă un studiu publicat în American Journal of Clinical Nutrition a descoperit că proteina din zer vă poate de asemenea revitaliza arderea grăsimilor. Într-adevăr, zerul este cu mult peste un supliment obişnuit.

Exemple de alimente cu valoare calorica foarte mica:
Legume: sparanghel, vinete, sfecla rosie, varza de Bruxelles, varza, morcovi, conopida, salata verde, fasole verde, praz, ceapa, ridichi, alge, etc.
Fructe: mere, caise, banane, mure, prune, nectarine, portocale, Kiwi, zmeura, capsuni, clementine, visine, coacaze, cirese, afine, etc.
Nuci, alune, seminte: migdale, alune braziliene, castane, nuci de cocos, alune de padure, seminte de pin, fistic, nuci.

Pentru a ajuta metabolismul sa arda mai multe grasimi, trebuie crescut consumul de oxigen, fie printr-un program de exercitii aerobice, precum mersul rapid, mersul cu bicicleta , alergare pe banda, inotul, fie prin anumite exercitii de respiratie.